Apklausa apie asmenų aptarnavimą ministerijoje

 

Pasidalinkite savo patirtimi!

Siekdami tobulėti ir gerinti asmenų aptarnavimo kokybę, norėtume sužinoti Jūsų įvertinimus. Kviečiame Jus atsakyti į Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos klientų aptarnavimo kokybės anketos klausimus.
Ši apklausos anketa yra anoniminė. Kiekvieno Jūsų nuomonė mums – labai svarbi!

* Į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją kreipėtės:
* Ar Jums pakanka informacijos apie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo laiką?
* Kokiu būdu kreipėtės į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją?
  • Pasirinkite vieną ar daugiau variantų
Kita (įrašykite):
* Kaip Jūs vertinate Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbuotojų pasiekiamumą?
* Kokiu klausimu(-ais) kreipėtės į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją?
    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų
Kitais klausimais (nurodykite kuriais):
* Ar suteikta konsultacija Jūsų paklausime pateiktu(-ais) klausimu (-ais) buvo išsami?
* Ar suteikta konsultacija padėjo suvokti teisės aktų keliamus reikalavimus?
* Darbuotojas buvo mandagaus?
* Darbuotojas buvo paslaugus?
Jūsų pastabos ir pasiūlymai, ką patartumėte mums gerinti?