Darbuotojų saugos ir sveikatos komisija

Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos komisija

Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos komisija įsteigta vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo 6 straipsniu. Komisijos paskirtis – derinti valstybės, darbdavių ir darbuotojų interesus darbuotojų saugos ir sveikatos srityje trišaliu socialinių partnerių (šalių) bendradarbiavimo principu.

Komisijos funkcijos, teisės, sudarymo ir darbo organizavimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintuose Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos komisijos nuostatuose.

Komisijos sudėtis

Komisija sudaroma iš vienodo šalių (valstybės institucijų ir įstaigų, darbdavių ir darbuotojų organizacijų) atstovų skaičiaus (po 5 atstovus iš kiekvienos šalies).

Valstybės institucijų ir įstaigų šalis sudaroma iš Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos, Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos ir Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atstovų, kuriuos jų vadovų siūlymu į Komisiją skiria socialinės apsaugos ir darbo ministras.

Darbdavių organizacijas ir darbuotojų organizacijas (profesines sąjungas), kurios deleguoja savo atstovus į Komisiją, nustato Trišalė taryba. Darbdavių organizacijos ir darbuotojų organizacijos (profesinės sąjungos) atstovus į Komisiją deleguoja savo valdymo organų sprendimais.

Aktuali Komisijos sudėtis

Komisijos sekretorė: Kristina Stankevičienė, Darbo aplinkos skyriaus patarėja, tel. +370 635 68 979, el. p. [email protected].

Atnaujinimo data: 2024-11-13