Emocinė (psichologinė) pagalba telefonu

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija apmoka gyventojų, skambinančių į emocinę (psichologinę) pagalbą teikiančias tarnybas, skambučius ir iš dalies dengia tarnybų administravimo išlaidas. Administravimo išlaidos skiriamos darbuotojų, organizuojančių ir (ar) vykdančių emocinės pagalbos telefonu teikimą, darbo užmokesčiui, savanorių, teikiančių emocinę pagalbą telefonu, rengimui ir informacijos sklaidai.

10 tarnybų dirba susijungusios į 5 linijas: Jaunimo, Vaikų, „Vilties“, Pagalbos moterims bei „Linija doverija“. Į visas linijas yra galimybė prisiskambinti iš fiksuoto ryšio ir iš mobiliojo ryšio operatorių „Bitė“, „Telia“ ir „Tele 2“.

 

Emocinės (psichologinės) pagalbos tarnyba

Telefono numeris

Darbo laikas

„Jaunimo linija“ www.jaunimolinija.lt
Emocinę paramą teikia savanoriai

8-800 28888

I-VII visą parą

„Vaikų linija“ www.vaikulinija.lt
Emocinę paramą teikia savanoriai

116 111

I-VII 11.00-21.00

„Vilties linija“, psichologinė pagalba suaugusiems www.kpsc.lt
Pagalbą teikia savanoriai ir psichikos sveikatos profesionalai

116 123

I-VII visą parą

„Pagalbos moterims linija“

http://www.moters-pagalba.lt

Pagalbą teikia savanoriai ir psichikos sveikatos profesionalai

8-800 66366

I-VII 10.00-21.00

„Linija Doverija“ (pagalba paaugliams ir jaunimui teikiama rusų kalba)

Emocinę paramą teikia savanoriai – moksleiviai

8-800 77277

I-V 16.00-20.00

 

Daugiau informacijos http://www.klausau.lt

Taip pat svarbu: Specializuotos pagalbos centrų kontaktai (skirti kompleksinei pagalbai smurto artimoje aplinkoje atveju).

Paskutinė atnaujinimo data: 2018-01-12