Emocinė (psichologinė) pagalba telefonu

Į visas linijas yra galimybė prisiskambinti iš fiksuoto ryšio ir iš mobiliojo ryšio operatorių „Bitė“, „Telia“ ir „Tele 2“.  

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija apmoka gyventojų, skambinančių į emocinę (psichologinę) pagalbą teikiančias tarnybas, skambučius ir iš dalies dengia tarnybų administravimo išlaidas. Administravimo išlaidos skiriamos darbuotojų, organizuojančių ir (ar) vykdančių emocinės pagalbos telefonu teikimą, darbo užmokesčiui, savanorių, teikiančių emocinę pagalbą telefonu, rengimui ir informacijos sklaidai.

 

Taip pat svarbu:

Specializuotos pagalbos centrų kontaktai (skirti kompleksinei pagalbai smurto artimoje aplinkoje atveju, daugiausia suaugusiems)

Organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas vaikams, nukentėjusiems nuo smurto ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams, kontaktai.

Pastabas dėl darbo laiko siųsti adr. info@socmin.lt

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-04-02