ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. įgyvendina karjeros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, (toliau – darbuotojai) personalo atrankų ir konkursų vykdymo procesus, teisės aktų nustatyta tvarka teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui (toliau – NBFC) reikalingą informaciją;
1.2. bendradarbiauja su NBFC, teikdamas visą reikiamą informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotam personalo administravimo funkcijų atlikimui;
1.3. tikrina NBFC parengtų įsakymų ir kitų dokumentų projektų teisėtumą ir teisingumą, užtikrinant teisingą teisės aktų taikymą
1.4. vykdo ir užtikrina darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo, perkėlimo, atleidimo ir kitas darbo eigos procedūras bei tinkamą dokumentų parengimą;
1.5. konsultuoja ministerijos darbuotojus ir ministerijai pavaldžių įstaigų darbuotojus skyriui priskirtų veiklų klausimais;
1.6. pagal kompetenciją prisideda prie personalo valdymo ir vystymo politikos bei organizacinės kultūros formavimo, įgyvendinimo ir tobulinimo ministerijoje;
1.7. pagal kompetenciją dalyvaujant organizuojant ir vykdant darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, veiklos vertinimą;
1.8. dalyvauja visų rūšių atostogų suteikimo darbuotojams procedūrose;
1.9. pagal kompetenciją organizuoja ministerijos personalo bei įstaigų prie ministerijos ir kitų socialinės apsaugos ir darbo ministro valdymo srityse veikiančių įstaigų darbuotojų skatinimo ir apdovanojimo procedūras;
1.10. pagal skyriaus kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
1.11. pagal kompetenciją rengia informacinę, statistinę medžiagą, ataskaitas personalo klausimais, taip pat teikia reikiamą aktualią informaciją paskelbti ministerijos interneto svetainėje, pagal kompetenciją skelbia personalo veiklos srities informaciją ministerijos intraneto svetainėje;
1.12. dalyvauja organizuojant darbuotojų periodinius profilaktinius sveikatos patikrinimus;
1.13. tvarko ministerijos apdovanojimo „Gerumo žvaigžde“ skyrimo duomenis, apskaitą ir kitus dokumentus, rengia komisijų protokolus, pažymėjimus;
1.14. vykdo registre VATARAS suvestų duomenų stebėseną, siekdamas užtikrinti suvestų duomenų tikslumą, apie pastebėtus netikslumus informuoja NBFC;
1.15. techniškai aptarnauja personalo valdymui sudarytas komisijas, darbo grupes;
1.16. padeda įgyvendinti ministerijos personalo socialines ir kitas garantijas;
1.17. rengia dokumentus dėl mokymo įstaigų studentų praktikos atlikimo ministerijoje, organizuoja jų pasirašymą;
1.18. pagal kompetenciją išduoda valstybės tarnautojų pažymėjimus, organizuoja tarnybinio pažymėjimo sertifikatų atnaujinimą, vykdo diplomatinių dokumentų užsakymo procedūras;
1.19. vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus bei užduotis.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį personalo administravimo srityje.
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymą, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius tarnybos ir darbo santykius, asmens duomenų teisinės apsaugos, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus;
3.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
3.5. mokėti dirbti su funkcijų vykdymui reikalingomis kompiuterinėmis programomis (Microsoft Office paketu, SharePoint ir kitomis taikomosiomis programomis).