FUNKCIJOS
1. Koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą arba prireikus rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo.
2. Koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo nagrinėjimą arba prireikus nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo, koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą arba prireikus rengia sprendimus ir atsakymus.
3. Koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją.
4. Koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną arba prireikus stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą.
5. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
7. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus, susijusius dokumentus.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
9. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją.
10. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą arba prireikus planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
11. Atstovauja ministerijai teisės aktų, programų, jų įgyvendinimo priemonių rengimo darbo grupėse ir dalyvauja susitikimuose su užsienio valstybių, nacionalinių institucijų ir įstaigų, fizinių ir juridinių asmenų bei kitų organizacijų atstovais ir darbuotojais, siekiant pristatyti ministerijos poziciją nagrinėjamais klausimais.
12. Analizuoja šeimos politikos sistemą, jos problemas ir jų sprendimo būdus, teikia pasiūlymus dėl šios sistemos tobulinimo. Vertina pasiūlymus dėl šeimos sritį reglamentuojančių teisės aktų tobulinimo, rengia išvadas ir atsakymus į šiuos pasiūlymus, kad būtų suderinti skirtingų socialinių grupių siekiai ir tikslai.
13. Pagal kompetenciją rengia programas, projektus šeimos politikos srityje ir jiems vadovauja ir/ar dalyvauja planuojant ir įgyvendinant ministerijos veiklos projektus.
14. Dalyvauja tarpžinybinių darbo grupių ir komisijų, susijusių su šeimos politika, vaiko gerovės politika, veikloje koordinuoja Lietuvos Respublikos šeimos stiprinimo įstatymo nuostatų įgyvendinimą.
15. Koordinuoja Šeimos politikos stiprinimo plėtros programos įgyvendinimą, teikia siūlymus programos tobulinimui, dėl strateginių šeimos politikos tikslų ir krypčių, jų įgyvendinimo būdų ir siekiamų rezultatų nustatymo, rengia ataskaitas dėl šios programos įgyvendinimo.
16. Vykdo Baziniame paslaugų šeimai pakete nurodytų paslaugų prieinamumo stebėseną, teikia pasiūlymus šio paketo tobulinimui.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – filologija pagal kalbą (diplome nurodant konkrečią kalbą) (arba);
19.3. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
18.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.5. darbo patirtis – šeimos politikos srities patirtis;
18.6. darbo patirties trukmė – 4 metai;
19. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
19.1. anglų (B2).