ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. prisideda rengiant Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) įgyvendinamų programų ir priemonių sąmatų projektus ir kitą medžiagą, reikalingą ministerijos biudžeto projektui sudaryti;
1.2. atsižvelgiant į ministerijai patvirtintus valstybės biudžeto asignavimus, prisideda rengiant ministerijos vykdomų programų ir priemonių sąmatas ir jas teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai;
1.3. prisideda užtikrinant, kad ministerijos įgyvendinamų programų ir priemonių sąmatos būtų sudarytos vadovaujantis sąmatų sudarymą reglamentuojančiais teisės aktais;
1.4. atsižvelgiant į patvirtintą valstybės biudžetą, prisideda rengiant suvestines valstybės biudžeto sąmatas su skaičiavimais ir jas teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai;
1.5. renka, analizuoja ir sistemina informaciją iš ministerijos struktūrinių padalinių, įstaigų prie ministerijos, ministerijai pavaldžių įstaigų apie valstybės biudžeto asignavimų poreikį ministerijos vykdomoms programoms ir priemonėms įgyvendinti, teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl jų perskirstymo ir (ar) ministerijos įgyvendinamų programų ir (ar) priemonių sąmatų tikslinimo;
1.6. surenka iš ministerijai pavaldžių įstaigų ir įstaigų prie ministerijos informaciją apie planuojamas šių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, duomenis apie patikslintas bei viršplanines šių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą ir teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl jų perskirstymo bei užtikrina reikalingų duomenų įtraukimą į ministerijos įgyvendinamų programų ir priemonių sąmatas ir jas teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai;
1.7. analizuoja įstaigų prie ministerijos ir ministerijai pavaldžių įstaigų sąmatų projektuose nurodytą lėšų poreikį;
1.8. renka ir analizuoja informaciją apie valstybės biudžeto asignavimų panaudojimą, teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl nurodytų lėšų perskirstymo tarp ministerijos vykdomų programų ir priemonių bei sąmatų tikslinimo;
1.9. paruošia ir perduoda ministerijos vykdomų programų ir priemonių sąmatas ministerijos archyvui pagal dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
1.10. padeda rengti išvadas ir pasiūlymus dėl ministerijos, įstaigų prie ministerijos ir (ar) ministerijai pavaldžių įstaigų parengtų teisės aktų, planavimo dokumentų projektų;
1.11. teikia pasiūlymus dėl įstatymų, Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų, planavimo dokumentų projektų, susijusių su socialinės apsaugos ir darbo ministro valdymo sritimi;
1.12. renka, analizuoja ir vertina ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos, ministerijai pavaldžių įstaigų pateiktą valstybės biudžeto asignavimų poreikį ministerijos vykdomoms programoms ir priemonėms įgyvendinti bei pagal kompetenciją teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl pateiktų poreikių;
1.13. pagal poreikį, renka, kaupia, sistemina, analizuoja ir teikia skyriaus vedėjui su ministerijos kompetencija susijusią informaciją, reikalingą kitų ministerijų rengiamiems dokumentams;
1.14. teikia metodines rekomendacijas, tarnybinę pagalbą ministerijos administracijos padaliniams, įstaigoms prie ministerijos, ministerijai pavaldžioms įstaigoms, kitoms valstybės ir savivaldybių institucijoms;
1.15. pagal kompetenciją konsultuoja ministerijos, įstaigų prie ministerijos ir ministerijai pavaldžių įstaigų darbuotojus jų veikloje iškylančiais klausimais;
1.16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus funkcijomis susijusius skyriaus vedėjo pavedimus.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija ekonomikos studijų krypties išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų buhalterinės apskaitos ar ekonominio darbo patirtį;
3.3. išmanyti ir suprasti strateginį ir biudžeto planavimą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, žinoti teisės aktus, reglamentuojančius strateginį ir biudžeto planavimą bei buhalterinę apskaitą ir mokėti juos taikyti atliekant pavestas funkcijas;
3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, taikyti praktikoje teisės aktus, reglamentuojančių strateginį ir biudžeto planavimą bei asignavimų perskirstymą;
3.5. sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu, MS Office programiniu paketu;
3.6. sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.