ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. rengia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) vidinės komunikacijos strategiją ir ją įgyvendina, teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl įstaigos vidinės komunikacijos gerinimo;
1.2. kuria vidinei komunikacijai skirtą turinį (tekstus, žinutes, pristatymus, padėkas ir sveikinimus, naujienlaiškius, informacinio pobūdžio plakatus, iškabas ir kt.), susiedamas turinį su ministerijos kultūros stiprinimu, misijos, vizijos įgyvendinimu bei bendrojo pobūdžio aktualios informacijos sklaida, dalyvauja formuojant ir įgyvendinant vieningą ministerijos vertybių, organizacinės kultūros, dalykinio bendravimo, palankaus darbo klimato ir veiklos standartų sistemą;
1.3. numato poreikį, inicijuoja ir vykdo vidines ministerijos darbuotojų apklausas, susijusias su vidinės komunikacijos klausimais, analizuoja gautus rezultatus ir pristato sprendimus galimiems iššūkiams spręsti vidinės komunikacijos priemonėmis;
1.4. inicijuoja ir organizuoja ministerijos vidinius bei išvažiuojamuosius renginius, apdovanojimus, socialines akcijas;
1.5. planuoja lėšų poreikį ir rengia atitinkamus dokumentus, reikalingus tinkamai ministerijos reprezentacijai bei vidinei komunikacijai palaikyti ir vystyti;
1.6. pagal kompetenciją dalyvauja, kuriant ministerijos vaizdinę tapatybę ir formuojant jos palankų įvaizdį;
1.7. administruoja ir koordinuoja ministerijos interneto ir intraneto svetainėse esančią informaciją, pagal poreikį kuria patrauklų turinį intraneto svetainėje, rūpinasi aktualios informacijos pateikimu;
1.8. bendradarbiauja su kitais ministerijų padaliniais, atsakingais už ministerijos darbuotojų gerovę, motyvaciją, tobulėjimą, žinių vadybą įstaigoje ir kitus aspektus, glaudžiai susijusius su organizacinės kultūros kūrimu;
1.9. informuoja visuomenę apie socialinės apsaugos ir darbo aktualijas, rengdamas pranešimus, informacinius straipsnius ar interviu ir teikdamas visuomenės informavimo priemonėms;
1.10. kartu su vedėju ar ministro patarėju (ryšiams su visuomene) suderinus, rengia ir platina pranešimus žiniasklaidai, naujienų agentūroms, rengia ir teikia atsakymus į žurnalistų užklausas, rengia komentarus žiniasklaidai ir straipsnius, susijusius su ministerijos veikla, palaiko tiesioginius kontaktus su visuomenės informavimo priemonių atstovais;
1.11. organizuoja (o esant poreikiui, ir moderuoja) renginius, skirtus žiniasklaidos atstovams (spaudos konferencijas, spaudos pusryčius ir pan.), pristatant ministerijos veiklą;
1.12 analizuoja visuomenės informavimo priemonių monitoringo aktualiais socialinės apsaugos ir darbo klausimais rezultatus ir teikia savo siūlymus vedėjui ministerijos komunikacijai gerinti;
1.13. pagal kompetenciją rengia raštus ir kitus dokumentus, taip pat atsakymus į oficialius raštus bei užklausas su skyriaus vykdoma veikla susijusiai informacijai pateikti;
1.14. vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus bei užduotis.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį politikos mokslų, komunikacijos, žurnalistikos, rinkodaros arba filologijos studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį žurnalistikos (spaudoje, radijuje arba televizijoje), ryšių su visuomene, komunikacijos, vadybos, rinkodaros arba reklamos srityse;
3.3. turėti darbo patirties, administruojant interneto bei intraneto svetaines;
3.4. išmanyti ir mokėti taikyti Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymą, Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;
3.5. išmanyti vidinės komunikacijos strategijos principus ir įgyvendinimo priemones bei turėti patirties, kuriant organizacinę kultūrą;
3.6. išmanyti renginių organizavimo principus bei turėti renginių organizavimo patirties;
3.7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti ir platinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
3.8. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
3.9. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu, naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, išmanyti bendrus dokumentų valdymo sistemos principus;
3.10. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.