FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
5. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
7. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
9. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
10. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
11. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
12. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
13. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
16. Rengia metodines rekomendacijas socialinio darbo organizavimui, koordinuoja socialinio darbo vystymosi strategines kryptis, socialinių darbuotojų su šeimomis veiklos reguliavimą.
17. Koordinuoja Lietuvos socialinio darbo tarybos veiklą, bendradarbiauja su Lietuvos socialinių darbuotojų asociacija ir kitomis organizacijomis, vienijančiomis socialinių paslaugų srities darbuotojus.
18. Teikia metodinę pagalbą savivaldybėms, socialinių paslaugų įstaigoms dėl bendruomeninių paslaugų, atvejo vadybos taikymo, apibendrina pažangią socialinio darbo ir socialinių paslaugų teikimo patirtį ir 19rteikia ją kitiems suinteresuotiems subjektams.
20. Rengia siūlymus dėl socialinių paslaugų teikimo socialinę riziką patiriantiems asmenims.
21. Bendradarbiauja rengiant siūlymus dėl informacinės socialinės paramos sistemos (SPIS) ir duomenų rinkimo, apdorojimo tam, kad būtų tinkamai įvertinta socialinių paslaugų specifika.
22. Rengia teisės aktų, reglamentuojančių socialinį darbą, socialinių paslaugų įstaigų ir jų darbuotojų veiklos organizavimą, atvejo vadybą, asmens poreikių socialinėms paslaugoms vertinimą, kitas socialinių paslaugų organizavimo sritis, projektus, organizuoja ir koordinuoja jų įgyvendinimą.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
24.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.4. darbo patirtis – skurdo ir socialinės atskirties mažinimo srities patirtis;
24.5. darbo patirties trukmė – 2 metai;
arba:
24.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro ir magistro kvalifikaciniai laipsniai arba baigus vientisąsias studijas įgytas magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.7. darbo patirtis – socialinės paramos srities patirtis;
24.8. darbo patirties trukmė – 2 metai.
25. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:0
25.1. kalba – anglų;
25.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.