ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
1.1. apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
1.2. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
1.3. atlieka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymo poreikių analizę, nustato ministerijos valstybės tarnautojų prioritetines mokymo sritis pagal valstybės tarnautojų mokymo strategijos prioritetinius mokymo tikslus sudaro trumpalaikius ir ilgalaikius mokymų ir kvalifikacijos kėlimo planus;
1.4. rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą;
1.5. organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą;
1.6. rengia ministerijos vidaus teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja ministerijos vidaus teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą;
1.7. rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais;
1.8. teikia pasiūlymus dėl ministerijos vidaus teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo;
1.9. rengia ministerijos vidaus teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja ministerijos vidaus teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą;
1.10. organizuoja ir koordinuoja dokumentų vertimą raštu bei vertimą žodžiu iš / į užsienio kalbą pagal ministerijos darbuotojų poreikį;
1.11. rengia specialiąsias viešųjų pirkimų dokumentų sąlygas – technines specifikacijas, specialiuosius reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, reikalavimus tiekėjų pasiūlymų vertinimui (perkant ne pagal kainos kriterijų) dėl kelionių ir vertimo paslaugų teikimo bei dalyvauja viešųjų pirkimų komisijos veikloje.
1.12. organizuoja tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje ir užsienyje;
1.13. vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą;
1.14. vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus bei užduotis.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija teisės, vadybos, žmonių išteklių vadybos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų personalo valdymo patirtį;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymą, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius tarnybos ir darbo santykius, asmens duomenų teisinės apsaugos, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus;
3.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
3.5. mokėti dirbti su funkcijų vykdymui reikalingomis kompiuterinėmis programomis (Microsoft Office paketu, SharePoint ir kitomis taikomosiomis programomis).