ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. konsultuoja priskirtos srities klausimais (veiklos);
1.2. koordinuoja rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą arba prireikus atlieka rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą;
1.3. koordinuoja veiklos planų, programų ir kitų veiklos planavimo ir valdymo dokumentų vykdymo vertinimą arba prireikus vertina veiklos planų, programų ir kitų veiklos planavimo ir valdymo dokumentų vykdymą;
1.4. koordinuoja vidaus audito veiklų planavimą arba prireikus planuoja vidaus audito veiklas;
1.5. koordinuoja apskaitos informacijos tinkamumo ir objektyvumo vertinimą arba prireikus vertina apskaitos informacijos tinkamumą ir objektyvumą;
1.6. koordinuoja finansinių ir veiklos ataskaitų duomenų teisingumo tikrinimą arba prireikus tikrina finansinių ir veiklos ataskaitų duomenų teisingumą;
1.7. koordinuoja norminių teisės aktų nuostatų laikymosi viešojo juridinio asmens veikloje vertinimą arba prireikus vertina norminių teisės aktų nuostatų laikymąsi viešojo juridinio asmens veikloje;
1.8. koordinuoja turto naudojimo ekonomiškumo, efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimą arba prireikus vertina turto naudojimo ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą;
1.9. koordinuoja su vidaus audito vykdymu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją;
1.10. koordinuoja vidaus audito ataskaitų ir kitų su vidaus audito veikla susijusių dokumentų rengimą;
1.11. koordinuoja su vidaus auditu susijusių rekomendacijų vykdymo priežiūrą;
1.12. atlieka ES finansuojamų fondų / programų auditus bei rengia audito ataskaitas ir kitus su audito veikla susijusius dokumentus pagal Europos Komisijos nustatytus reikalavimus;
1.13. koordinuoja ministerijos teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl vidaus audito vykdymo rengimą arba prireikus rengia ministerijos vidaus teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl vidaus audito;
1.14. teikia skyriaus vedėjui siūlymų dėl vidaus audito veiklos planų, metodinių dokumentų tobulinimo, taip pat savarankiškai analizuoja skyriaus veiklos organizavimo procesus ir pataria skyriaus vedėjui skyriaus veiklos organizavimo tobulinimo klausimais;
1.15. pagal skyriaus kompetenciją palaiko ryšius su tarptautinėmis organizacijomis, nacionalinėmis ir užsienio valstybių institucijomis;
1.16. skyriaus vedėjo pavedimu atlieka konsultavimo veiklos užduotis;
1.17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus;
1.18. laikinai nesant skyriaus vedėjo (ligos, atostogų, komandiruotės ir kitais atvejais), pirmumo teise vykdo jo pareigybės aprašyme nurodytas funkcijas.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1.turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija teisės, ekonomikos, vadybos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 4 metų darbo patirtį audito arba vidaus audito srityje;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos (toliau – ES) teisės aktus, reglamentuojančius vidaus auditą, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) veiklą, valstybės bei ES paramos lėšų tvarkymą;
3.4. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą, dirbti komandoje ir bendradarbiauti;
3.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus;
3.6. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
3.7. mokėti dirbti su funkcijų vykdymui reikalingomis kompiuterinėmis programomis (Microsoft Office paketu, SharePoint ir kitomis taikomosiomis programomis).