FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
3. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
4. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
6. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
7. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
12. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
15. Vertina, prognozuoja ir teikia išvadas dėl valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams, skirtų socialinėms paslaugoms finansuoti, poreikio, panaudojimo efektyvumo ir rengia su tuo susijusių teisės aktų projektus.
16. Rengia teisės aktų, reglamentuojančių socialinių paslaugų administravimą, socialinių paslaugų išvystymo normatyvus, socialinę globą teikiančių darbuotojų darbo laiko normatyvus, projektus, organizuoja ir analizuoja šių teisės aktų įgyvendinimą.
17. Teikia metodinę pagalbą ir siūlymus savivaldybėms, apibendrina jų pažangią socialinių paslaugų teikimo patirtį ir perteikia ją kitiems suinteresuotiems subjektams.
18. Renka, kaupia, sistemina informaciją apie socialines paslaugas, analizuoja ir vertina socialinių paslaugų būklę šalyje ir teikia siūlymus dėl socialinių paslaugų organizavimo, administravimo ir prieinamumo gerinimo.
19. Rengia pasiūlymus dėl socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros, dalyvauja finansuojamų valstybės biudžeto ir ES lėšomis socialinių paslaugų programų rengime ir vykdyme, koordinuoja programas, susijusias su socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra.
20. Rengia siūlymus dėl socialinių paslaugų teikimo socialinę riziką patiriantiems asmenims.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
22.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);
22.4. studijų kryptis – sociologija (arba);
22.5. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
22.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.7. darbo patirtis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
22.8. darbo patirties trukmė – 2 metai.