SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį fizinių ar technologijos mokslų srities išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti ne trumpesnę kaip 5 metų informacinių sistemų ar technologijų projektų valdymo patirtį;
1.3. būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais ministerijos veiklą, Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, susijusiais su informacinių bei elektroninių ryšių technologijų valdymu, elektroninės informacijos sauga ir kibernetiniu saugumu;
1.4. išmanyti raštvedybos taisykles, mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus;
1.5. mokėti dirbti su šiuolaikinėmis kompiuterinėmis informacinėmis sistemomis bei taikomosiomis programomis, naudotis biuro technine įranga;
1.6. išmanyti duomenų bazių architektūrą;
1.7. išmanyti bendruosius duomenų rinkimo, apdorojimo ir sisteminimo principus, žinoti galiojančius skaičiavimo, šifrų, kodų standartus ir sistemas, techninių informacijos saugojimo įrenginių rūšis, informacijos įvedimo/išvedimo įrenginius, išmanyti lokaliųjų ir globaliųjų komunikacinių tinklų protokolus, išmanyti informacinių technologijų sistemų ir jų komponentų projektavimo, parinkimo, testavimo, diegimo ir eksploatavimo principus, išmanyti kompiuterinių tinklų bei bevielio ryšio sistemų projektavimo ir diegimo principus;
1.8. mokėti analizuoti veiklos procesus, remiantis surinkta informacija, apibendrinti vartotojų poreikius dėl informacinių technologijų ir sistemų modernizavimo bei formuluoti techninius reikalavimus;
1.9. sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. Analizuoja informacinės sistemos (SPIS) veiklos procesus, suinteresuotų šalių poreikius ir koordinuoja SPIS modernizavimą, vystymą ir (ar) plėtrą;
2.2. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
2.3. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
2.4. Dalyvauja koordinuojant SPIS sistemos administravimą, eksploatavimą ir plėtrą.
2.5. Koordinuoja su SPIS sistemos veiklos procesais susijusių veiklų vykdymą.
2.6. Dalyvauja įgyvendinant SPIS sistemos plėtros projektus.
2.7. Teikia konsultacijas SPIS sistemos projektų vykdytojams, suinteresuotoms šalims, techniniais bei organizaciniais klausimais.
2.8. Atlieka SPIS sistemos procesų analitiką, rengia vystymo planus, strategijas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja SPIS sistemos vystymo planų, strategijų ir kitų dokumentų rengimą.
2.9. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2.10. Nustatytąja tvarka dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, atstovauja ministerijai, siekiant įgyvendinti šioms darbo grupėms ar komisijoms suformuotus uždavinius.
2.11. Pagal kompetenciją bendradarbiauja su kitomis įstaigomis bei institucijomis, sprendžiant SPIS sistemos ir informacinių išteklių koordinavimo klausimus.
2.12. Dalyvauja organizuojant viešuosius pirkimus, susijusius su informacinių sistemų administravimu, eksploatavimu ir/ar plėtra, rengiant sutartis ir jas administruoja.
2.13. Organizuoja teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo rengimą.
2.14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
3. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.