ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. valdo skyriaus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
1.2. vadovauja su skyriaus veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su skyriaus veikla susijusius dokumentus;
1.4. vadovauja su skyriaus veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su skyriaus veikla susijusią informaciją;
1.5. vadovauja skyriaus veiklų vykdymui arba prireikus vykdo skyriaus veiklas;
1.6. vadovauja skyriaus veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja skyriaus veiklai vykdyti aktualią informaciją;
1.7. rengia ir teikia pasiūlymus su skyriaus veikla susijusiais klausimais;
1.8. priima su skyriaus veikla susijusius sprendimus;
1.9. konsultuoja su skyriaus veikla susijusiais klausimais;
1.10. užtikrina tinkamą skyriaus veiklą, teikia siūlymus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) kancleriui dėl skyriaus veiklos efektyvumo didinimo;
1.11. koordinuoja ir kontroliuoja skyriaus darbuotojų vykdomą veiklą, planuoja finansinius išteklius, reikalingus ministerijos valdomų sistemų priežiūrai, palaikymui, tobulinimui;
1.12. analizuoja skyriaus darbą, koordinuoja skyriaus veiklos planų ir ataskaitų rengimą;
1.13. organizuoja sisteminę ir tinklinę kompiuterinių programų bei informacinių sistemų plėtrą bei priežiūrą;
1.14. koordinuoja ministerijos informacinių sistemų ir informacinių technologijų struktūros (kompiuterinės ir techninės įrangos, biuro ir interneto ryšio technikos, duomenų perdavimo tinklų ir ryšių) administravimą;
1.15. organizuoja ministerijos informacinių sistemų ir informacinių technologijų valdymą, saugos priemonių įgyvendinimą;
1.16. koordinuoja ministerijos informacinių sistemų ir informacinių technologijų infrastruktūros incidentų valdymą, veiklos sutrikimų, gedimų ir šalinimą;
1.17. dalyvauja sprendžiant kompiuterinės ir sisteminės programinės įrangos įsigijimo klausimus;
1.18. organizuoja interneto ir kitų informacinių technologijų paslaugų teikimą ministerijos darbuotojams;
1.19. konsultuoja ministerijos darbuotojus informacinių technologijų naudojimo klausimais;
1.20. organizuoja ir užtikrina sistemose esančių asmens duomenų ir komercinių paslapčių konfidencialumo priemonių įgyvendinimą ministerijoje;
1.21. atstovauja ministerijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldusministerijos kancleriui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija informatikos, taikomosios matematikos, informacijos sistemų arba programų sistemų krypties išsilavinimą;
3.2. turėti 3 metų darbo patirtį informacinių technologijų srityje;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės funkcijoms atlikti;
3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.5. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir skyriaus veiklą;
3.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
3.7. mokėti dirbti MS Office programiniu paketu;
3.8. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu.