Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

1. Rengia pagal kompetenciją ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.

2. Sistemina, analizuoja įstatymus, kitus norminius teisės aktus bei kitą informaciją pagal kompetenciją ir teikia pasiūlymus ir (ar) išvadas arba prireikus koordinuoja įstatymų, kitų norminių teisės aktų bei kitos informacijos pagal kompetenciją sisteminimą, analizavimą ir pasiūlymų ir (ar) išvadų teikimą.

3. Rengia ir teikia informaciją pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais rengimą ir teikimą.

4. Nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus, skundus ar pasiūlymus ir teikia siūlymus dėl juose keliamų klausimų sprendimo būdų arba prireikus koordinuoja asmenų prašymų, pareiškimų, skundų ar pasiūlymų nagrinėjimą ir siūlymų dėl juose keliamų klausimų sprendimo būdų teikimą.

5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais ir (ar) priima, aptarnauja asmenis ir (ar) informuoja visuomenę apie valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų veiklą arba prireikus koordinuoja pagal kompetenciją asmenų priėmimą, aptarnavimą ir (ar) informacijos visuomenei apie valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų veiklą teikimą.

6. Rengia dokumentus su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais arba prireikus koordinuoja dokumentų su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais rengimą.

7. Rengia pagal kompetenciją teisės aktų projektus arba prireikus koordinuoja pagal kompetenciją teisės aktų projektų rengimą.

8. Dalyvauja nacionalinių informacinių sistemų kūrime, teikia siūlymus bei išvadas dėl jų veiklos gerinimo.

9. Rengia ir (arba) dalyvauja rengiant su Ekonomikos departamento veiklos tikslų įgyvendinimu susijusių teisės aktų projektus ir teikia pastabas dėl teisės aktų, kuriuos parengė kiti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau - ministerija) struktūriniai padaliniai ir kitos valstybės institucijos.

10. Dalyvauja norminių teisės aktų projektų, nustatančių finansines procedūras, rengimo, priėmimo ir įgyvendinimo procese, pagal skyriaus kompetenciją vertina valstybės ir savivaldybių institucijų, ministerijos padalinių parengtus teisės aktų projektus, teikia išvadas ir siūlymus.

11. Formuoja ir įgyvendina ministerijos grupės finansų valdymo politiką, nustato jos kryptis, procesus bei formas, reikalavimus išorinėms institucijoms (savivaldybėms, Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui ir kt.) dėl teikiamos ir gaunamos informacijos turinio, apimties ir detalumo.

12. Atlieka finansų kontrolės procedūras, nustatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintose ministerijos finansų ir vidaus kontrolės taisyklėse užtikrinant pavestų veiklos sričių finansų valdymą.

13. Vykdo finansinės veiklos stebėseną ir analizę bei vertina finansinius rodiklius atlikdamas sudėtingas ir didelės apimties užduotis socialinės apsaugos ir darbo sistemos srityje.

14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

15.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);

15.3. studijų kryptis – finansai (arba);

15.4. studijų kryptis – matematika (arba);

arba:

15.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

15.6. darbo patirtis – finansų valdymo srities patirtis;

15.7. darbo patirties trukmė – 2 metai.