ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. dalyvauja koordinuojant Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (toliau – SPIS) administravimą, eksploatavimą ir plėtrą;
1.2. rengia, tikslina ir vertina ministerijos vidaus teisės aktų, sutarčių ir kitų dokumentų, kurie susiję su SPIS sistema, projektus;
1.3. pagal kompetenciją bendradarbiauja su kitomis įstaigomis bei institucijomis, sprendžiant SPIS sistemos ir informacinių išteklių koordinavimo klausimus;
1.4. dalyvauja įgyvendinant SPIS sistemos plėtros projektus;
1.5. teikia konsultacijas SPIS sistemos plėtros projektų vykdytojams techniniais bei organizaciniais klausimais;
1.6. vertina SPIS sistemos privalomosios dokumentacijos (sistemos nuostatų, duomenų saugos nuostatų, techninių aprašymų, taisyklių) atitikimą teisės aktų reikalavimams, organizuoja jų tikslinimą ir derinimą su suinteresuotomis institucijomis;
1.7. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
1.8. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1 turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija informatikos krypties išsilavinimą;
3.2. turėti ne trumpesnę kaip 2 metų informacinių sistemų ar technologijų projektų valdymo patirtį;
3.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) veiklą, Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, susijusiais su informacinių bei elektroninių ryšių technologijų valdymu, elektroninės informacijos sauga ir kibernetiniu saugumu;
3.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
3.5. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.