FUNKCIJOS
1. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
5. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
6. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
9. Rengia teisės aktų, reglamentuojančių paramos mirties atveju (laidojimo pašalpos, paramos užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikams parvežti į Lietuvos Respubliką) teikimą, projektus bei išvadas dėl kitų subjektų parengtų teisės aktų projektų.
10. Vykdo paramą mirties atveju reguliuojančių teisės aktų įgyvendinimo stebėseną, analizuoja, rengia išvadas ir pasiūlymus dėl jų tobulinimo.
11. Dalyvauja koordinuojant ES reglamentų, susijusių su išmokomis šeimai ir išmoka mirties atveju, įgyvendinimą, teikia savivaldybėms metodinę pagalbą šią paramą reglamentuojančių nacionalinių ir ES teisės aktų sąveikos ir taikymo klausimais.
12. Vertina, teikia pasiūlymus, rengia (dalyvauja rengiant) teisės aktų projektus dėl piniginę socialinę paramą reglamentuojančių teisės aktų suderinimo su ES teise ir kitų tarptautinių dokumentų reikalavimais.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus ministerijos korupcijos rizikos valdymo ir skaidrumo didinimo programos įgyvendinimo priemonių planui parengti, rengia ataskaitas dėl priemonių, susijusių su struktūrinio padalinio veiklos sritimis, įgyvendinimo.
14. Konsultuoja savivaldybių administracijų darbuotojus paramos mirties atveju praktinio įgyvendinimo klausimais, rengia metodinius išaiškinimus, organizuoja pasitarimus, seminarus ir mokymus paramos mirties atveju teikimo klausimais.
15. Nagrinėja juridinių ir fizinių asmenų prašymus, skundus, teikia informaciją valstybės ir savivaldybių institucijoms, įstaigoms ir organizacijoms, konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis paramos mirties atveju bei išmokų vaikams teisinio reguliavimo įgyvendinimo klausimais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – teisė;
arba:
17.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.4. darbo patirtis – piniginės socialinės paramos srities patirtis;
17.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.
18. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:0
18.1. kalba – anglų;
18.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.