ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
1.1. analizuoja ministerijos ir (ar) ministerijos veiklos srities veiklos procesus, aplinkos situaciją ir jos įtaką veiklos procesams, teikia pasiūlymus dėl procesų tobulinimo, optimizavimo, vystymo, procesų automatizavimo, rodiklių nustatymo ir matavimo, veiklos efektyvumo didinimo, LEAN ir kitų veiklos efektyvumo valdymo metodų taikymo;
1.2. kuria (dalyvauja kuriant) procesų tobulinimo priemones, siūlo esamos būklės pokyčius, kuriais siekiama įgyvendinti ministerijos viziją ir tikslus, aprašo (dalyvauja aprašant) ministerijos veiklos procesus, atlieka ministerijos procesų ir jų žemėlapio braižymą, identifikuoja procesų problemas ir pagal kompetenciją siūlo jų sprendimo būdus;
1.3. koordinuoja LEAN ir kitų veiklos efektyvumo valdymo metodų įgyvendinimą ministerijoje, vykdo jų įgyvendinimo stebėseną, informuoja darbuotojus apie veiklos efektyvumo pažangą, pokyčius ir perspektyvas, organizuoja ministerijos procesų vystymo, tobulinimo priemonių įgyvendinimą;
1.4. rengia analizes, apžvalgas, ataskaitas, pranešimus ir kitą informaciją kokybės vadybos, procesų tobulinimo ir optimizavimo klausimais;
1.5. rengia metodinę informaciją ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, veda mokymus apie procesų valdymą, LEAN metodų ir kitų veiklos efektyvumo valdymo metodus, įrankius, konsultuoja darbuotojus, pritaiko metodus praktiškai;
1.6. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ministerijos vidaus administravimo teisės aktų projektus, metinius ir (ar) ilgalaikius planavimo dokumentus;
1.7. pagal kompetenciją dalyvauja ministerijos vidinės kultūros vystymo procese;
1.8. pagal kompetenciją inicijuoja darbo grupių sudarymą, siekiant efektyvesnės ministerijos veiklos;
1.9. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, pasitarimuose, atstovauja ministerijai valstybės ir savivaldybių institucijose ar įstaigose, seminaruose, konferencijose ir kituose renginiuose;
1.10. vykdo kitus su Administravimo departamento funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus bei užduotis.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas yra pavaldus Administravimo departamento direktoriui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija verslo ir viešosios vadybos mokslų krypčių grupės išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį veiklos procesų analizės ar kokybės vadybos srityje;
3.3. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus;
3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti ir platinti informaciją;
3.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo ir tvarkymo taisykles;
3.6. gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
3.7. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.