FUNKCIJOS
1. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
2. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
3. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
4. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
5. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
6. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
7. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
10. Analizuoja, vertina piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įgyvendinimą savivaldybėse, šios paramos teikimo veiksmingumą ir teikia pasiūlymus dėl piniginę socialinę paramą reguliuojančių teisės aktų tobulinimo.
11. Rengia ir dalyvauja rengiant teisės aktų, piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams srityje, išvadas dėl kitų subjektų rengiamų teisės aktų projektų.
12. Vykdo savivaldybių administracijų organizuojamos visuomenei naudingos veiklos stebėseną, atlieka jų pateiktų statistinių duomenų ir informacijos analizę, teikia pasiūlymus dėl šios veikos tobulinimo.
13. Teikia metodinę pagalbą savivaldybėms skiriant ir mokant piniginę socialinę paramą nepasiturintiems gyventojams, organizuoja pasitarimus, seminarus ir mokymus aktualiais piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams klausimais.
14. Kaupia, analizuoja ir sistemina statistinę bei kitą informaciją piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams klausimais.
15. Nagrinėja juridinių ir fizinių asmenų prašymus, skundus, teikia informaciją valstybės ir savivaldybių institucijoms, konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo klausimais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
17.3. studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
17.4. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
17.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.6. darbo patirtis – piniginės socialinės paramos srities patirtis;
17.7. darbo patirties trukmė – 2 metai.