Pareigų aprašymas Spausdinti

FUNKCIJOS

 

 

 

 

 

1. Apdoroja su teisės klausimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka teisės aktų ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo stebėseną, analizę ir vertinimą.

3. Atlieka teisinę ekspertizę arba prireikus koordinuoja teisinės ekspertizės atlikimą.

4. Atstovauja įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose arba prireikus koordinuoja atstovavimą įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja susijusių dokumentų rengimą.

5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

6. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.

7. Rengia teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų rengimą.

8. Teikia pasiūlymus dėl teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo.

9. Vertina teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų vertinimą, rengia teisines išvadas arba prireikus koordinuoja teisinių išvadų rengimą.

 

10. Atlieka ministerijos kancleriui priskirtose veiklos srityse veikiančių administracijos padalinių veiklos procesų stebėseną ir analizę, teikia pasiūlymus vedėjui arba kancleriui siūlymus dėl veiklos procesų valdymo, jų optimizavimo ir efektyvinimo. Dalyvauja formuojant ministerijos kanclerio veiklos srities padalinių veiklos kokybės rodiklius, kokybės valdymo procesus, koordinuoja jų įgyvendinimą.

 

 

11. Dalyvauja ministerijos projektinio valdymo veiklose.

12. Vykdo sisteminę ministerijos kanclerio administravimo srities  administracijos padalinių veiklos efektyvumo analizę, teikia išvadas ir pasiūlymus dėl galimų veiklos optimizavimo krypčių.

13. Kartu su kitais ministerijos administracijos padaliniais ir darbuotojais dalyvauja rengiant ministerijos kovos su korupcija programą ir jos įgyvendinimo priemonių planą.

14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. 

 

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

 

 

 

15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0

15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

 

15.2. studijų kryptis – teisė (arba);

 

 

 

arba:

15.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

15.4. darbo patirtis – teisės srityje; 

15.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.