Apklausa apie asmenų aptarnavimą ministerijoje

Pasidalinkite savo patirtimi!

Siekdami tobulėti ir gerinti asmenų aptarnavimo kokybę, norėtume sužinoti Jūsų įvertinimus. Kviečiame Jus atsakyti  į Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos klientų aptarnavimo kokybės anketos klausimus.
Ši apklausos anketa yra anoniminė. Kiekvieno Jūsų nuomonė mums – labai svarbi! 

  • *

    Į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją kreipėtės: 

    Pasirinkite

    0
  • *

    Ar Jums pakanka informacijos apie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo laiką?

    Pasirinkite

    1
  • *

    Kokiu būdu kreipėtės į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją?

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    telefonu;

    raštu;

    buvau atvykęs(-usi).

    Kita (įrašykite)
    2
  • *

    Kaip Jūs vertinate Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbuotojų pasiekiamumą?

    Pasirinkite

    3
  • *

    Kokiu klausimu(-ais) kreipėtės į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją?

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    vaikų klausimais;

    socialinio draudimo klausimais;

    pensijų klausimais;

    užimtumo ir darbo rinkos klausimais;

    darbo santykių klausimais;

    socialinės paramos klausimais;

    neįgaliųjų integracijos klausimais;

    išmokų vaikams klausimais;

    paramos būstui klausimais;

    kitais klausimais (nurodykite, kuriais)
    4
  • *

    Ar suteikta konsultacija Jūsų paklausime pateiktu(-ais) klausimu (-ais) buvo išsami?

    Pasirinkite

    5
  • *

    Ar suteikta konsultacija padėjo suvokti teisės aktų keliamus reikalavimus?

    Pasirinkite

    6
  • *

    Darbuotojas buvo mandagaus?

    Pasirinkite

    7
  • *

    Darbuotojas buvo paslaugus?

    Pasirinkite

    8
  • *

    Jūsų pastabos ir pasiūlymai, ką patartumėte mums gerinti?

    9
  • 10
Paskutinė atnaujinimo data: 2020-10-21