Socialinės apsaugos ir darbo ministerija asmenis aptarnauja nuotoliniu būdu. Savo asmeninį klausimą, prašymą ar skundą galite atsiųsti elektroniniu paštu post@socmin.lt arba adresu A. Vivulskio g. 11, Vilnius 03610, arba pasiteirauti telefonu 870664238.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Administravimo departamento Asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriaus darbo laikas:
Pirmadienį–ketvirtadienį 8.00–17.00 val.
Penktadienį 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.
Pasibaigus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Administravimo departamento Asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriaus darbo laikui, asmenų prašymai priimami kasdien papildomai 1 valandą Socialinės apsaugos ir darbo ministerijoje (A. Vivulskio g. 11). Prašymai įteikiami budėtojui (spausti skambutį lauko sienoje).
Pareigos |
Vardas, pavardė |
Telefonas |
Konsultuoja |
Patarėjas |
Stanislovas Valickas |
(8 5) 266 4238, 8 706 64 238 |
socialinio draudimo ir pensijų klausimais, socialinės paramos ir neįgaliųjų integracijos klausimais |
Vyriausioji specialistė
|
Elena Terezienė |
(8 5) 266 8182, 8 706 68 182 |
pensijų ir socialinės paramos klausimais |
Vyriausioji specialistė | Irma Kvedaravičė |
8 706 68 180 |
darbo rinkos, vaiko teisių apsaugos klausimais |
Vyresnioji patarėja | Rosita Bužinskienė | 8 706 64254 | Darbo kodekso, darbo apmokėjimo, darbo ir tarnybos santykių klausimais |
Darbuotojų elektroninio pašto adresai sudaromi pagal šią formą nevartojant lietuviškų raidžių, o jas pakeičiant lotyniškomis: vardas.pavarde@socmin.lt.
Informuojame, kad ministerijos internetinėje svetainėje yra atsakyta į aktualiausius bendro pobūdžio paklausimus (Dažniausiai užduodami klausimai).
Savo asmeninį klausimą, prašymą ar skundą (atsisiųsti formą) Jūs galite atsiųsti elektroniniu paštu post@socmin.lt, atsiųsti paštu adresu A. Vivulskio g. 11, 03610 Vilnius, arba atnešti asmeniškai į ministeriją.
Nagrinėjami tik tokie piliečių klausimai, prašymai ar skundai, kurie yra pareiškėjo pasirašyti, nurodytas jo vardas, pavardė ir tikslus adresas. Klausimai, prašymai arba skundai ir oficialūs sprendimai apie jų išnagrinėjimą yra registruojami nustatyta tvarka.
Apie priimtą sprendimą pareiškėjui pranešama registruotu arba paprastu laišku, arba atitinkamas dokumentas pareiškėjui įteikiamas asmeniškai.
Asmenų prašymai turi būti išnagrinėti per 20 darbo dienų nuo jų gavimo institucijoje; jei dėl klausimo pobūdžio tam reikia daugiau laiko, interesantas informuojamas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių nustatyta tvarka.